6 Mart 2012 Salı

31Sekiz2010Bir


***


31Sekiz2010Bir









Bundan tam 27 yıl önce… benim için açtın sen dünyaya gözlerini
Tam 27 yıl önce bugün!!! Ve aslında ben bile yokken,
Seni hiç görmemişken aşıktım sana!
Gülüşünle, sevişinle, dokunuşunla taa 27 yıl önce tanışmıştım ben.


Ve şimdi sen tam 27 yaşında! Yanındayım! Hayatındayım! Sen bilmiyorsun ama ben aslında senin her anındayım!
Öyle bağlıyım ki seninle yaşamaya… Tıpkı bir bebeğin ilk adımları gibi, heyecanlı…


Bugün burada…
yüz onuncu günün ortasında,
seninle nefes alıp, seninle nefes vermek
Bu koca dünyada aşkını kalbime sığdırmak için varsın sen!
Yüz on gün önce ben yeniden doğdum aslında…
Daha o zaman… seni ilk gördüğümde, o ilk bakışta anlamıştım
İşte dedim, işte "gözlerinde ömrümü sürdüreceğim adam"
O sendin sevgilim
Ve 27 yıl önce bugün bizim için doğmuştun!



Ƥҽℓᶖɳ õ.
31.8.İki1000.On1

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder