29 Ağustos 2012 Çarşamba

Gelinlikte Puantiye ♥

Soft modeller seviyorum ben, hani daha çok vintage, klasik tarzda. Gelinliğin bütün saflığını bozan taştan tuştansa hiç mi hiç hoşlanmıyorum!

Bu sefer biraz farklılık yapıp puantiye desenli gelinlikleri paylaşmak istedim :)

Ben bunları çok beğendim..  ♥ =) (= ♥



Sizce de çok şirin ve sade değil mi?

Kenarları fransız danteli detaylı, puantiyeli duvak. Sanırım fazlasıyla diğer türlerinden farklı! :)



Straplez gelinlik sevmeyen bir ben için harika bir seçenek! :)



Bunun toz pembesinden ne de güzel nişanlık olur! :)


Deniz kızları da düşünülmüş... :)



Fransız dantelinin puantiye ile eşsiz buluşması! Nutkum tutuldu desem yeridir... :)



Farklı ve gothic sanki biraz hıı? :)

Dipnot: Resimler tabiki de alıntıdır. :)

8 yorum:

  1. bebekim biliyosun ki ben haziranda evlencem, süpersin yaa gelinlik modelleri falan hep yayınla hepp :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheeeyyy :) parisimkom hep paylasirim, hep! :)
      Dugun muzigi pasta muzigi ne dilersen dile benden bebilop. :) ♡

      Sil
  2. kuzennnn gelinlikler bir harikaaa...
    bayıldııımm ♥♥
    bu arada blogunun tasarımıda muhteşeemmm..
    çoook sevdiiiimmmm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Agzini burnunu yedigimin kuzeni :)
      Bende sana bayildim canimin icisi fistik ezmem:)

      Blog tasarimiyla ilgili bi post hazirlicam kuzen cok kiymetli ellerden cikti bu sonuc.. :)

      Sil
    2. gördümm balımm melodram harikalar yaratmışş :)))
      bnde istiooommmkkiiii hihi ♥
      bu arada önce ben yerim seniikii.. hıh :)

      Sil
    3. :))
      Bizim bu tema ve header olayını çözmemiz lazım kuziş! Onu bunu bilmem :)

      Sil
    4. aynen ballı lokmam :))
      vakit ayırabilsem çözücem ama ne yazıkkii..

      Sil
    5. Olcak olcak kuzencan. :)

      Sil