7 Şubat 2013 Perşembe

Kitap | Mart Menekşeleri



Uzun zamandır okumayı en çok istediğim kitaptı Mart Menekşeleri.

Nişandı, telaştı derken Dizüstü Edebiyat'ın Erkek Dedikodusu 2 serisini bitirip hemen siparişini verdim Mart Menekşeleri'nin. Bu arada Erkek Dedikodusu 2 finali muhteşem yapmış hemen 3'ü çıksın diye bekliyorum ve okumak için sabırsızlanıyorum! :)

Mart Menekşeleri'ne gelecek olursak yorumlar, kitabın kapağı herşey güzel, kusursuz. Çoook sevgili bir arkadaşım sayesinde tanıştım Arkadya Yayınlarıyla. Devamında da birçok kitabını okuyacağım. :)

Şimdi sıra Mart Menekşelerinde. Bi an önce geçse elime de, okusam tek nefeste :)


7 yorum:

  1. Erkek dedikodsu ile ilgili duyduklarımdan sonra aşırı soğudum abi ben, tb ve frenc oje bildiğin küsmüş , ya bu kitabın konusu bu değil mi zaten , iki iyi arkadaş oturup dedikodu yapıyorlar ? yanlış mı ? Ama duyuyoruz ki küslermiş, e niye kitap yazıp insanları kandırıyosunuz ozaman tek cevap geliyo benim aklıma para için ! Ay bilmiyorum pelinimko, ama bunları duyunca çok soğudum, ben de de var erkek dedikodusu 1 hem de imzalı, ama resmen okumaya gitmiyor elim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küsken nasıl kitap yazıyorlar ya hu :/
      Parisim bu bi karalama kampanyası olmasın? Bence bu kadar samimi bişey çıkmaz ortaya şayet oyle birşey varsa... Sen kitabını oku şekerim, boşver soylenenleri :)

      Sil
  2. kuzum bunun birini önce okumak gerek sanırsam :D bi ara başlamalıyım birinden :)

    YanıtlaSil
  3. Mart Menekşelerinin altına ben hangi ara gelipte Erkek dedikodusuyla ilgili yorum bırakmışım ?
    Hafızamla ilgili ciddi sorunlar yaşıyorum galiba ! ( Bu arada 1 bugün yarın bitiyor basit ama kendini sevdiriyor :) )
    Öhöö öhöö ..

    Mart menekşeleri.. Harika ! Bu kitabı bitirdikten sonra iki kişiye daha okuttum :)
    Kitabı okumayı bekleyen sırada daha 3 kişi var :)
    Herkes bayıldı.

    YanıtlaSil