12 Haziran 2011 Pazar

Geleceğe Dua'lar...

***

Geleceğe Dua'lar...





Erken yitirmeliyiz çoğu şeyi…
Sen ben olmadan, gitmeliyiz,
Ben “sen” diye anılmadan gitmeliyim…

Anlamı olmalı, yaşamın
Biriktirmeliyim içimde özlemler,
Bir tutam hasret iyi gelecektir bizliğimize
Yitirmeden çoğu şeyi, Gitmeliyim
Biraz cesaret ve hüner gerek
Her şey için erken
Yaşamayı sende tatmalıyım, bilmeliyim ki sen hayatsın
Nefessin…
Oysa ben bunları kaybedersem anlamı kalmaz durma’ların
Biraz teklemeli kalbim!
Ben bu heyecanı elimden kaçırsam,
Kaybederim bizi
Gitmeliyim…
Git’me’liyim!
Susuşlar büyüdükçe, korkarım…
Gitmek gerek, alıp kalbini dağlara taşlara varmak, vurmak yolların dibine…

Zerrem sana aitken gitmem gerek
Bu dünya bizi yorsun istemem,
Sevgim büyükken gitmek isterim
Hep sen kal diye…
Günler düşmandır, Kanmamalısın
Bütün güzellikler gitmelerdedir
Gitmezsem ben her gün bir parça sadaka edeceğim sevgimi,
Bir parça eksilteceğim özlemleri…
İşte ben bu yüzden erken ölmek isterim sevgili!

Ƥҽℓᶖɳ õ.
Yirmi2.On1.'On

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder