24 Temmuz 2012 Salı

♥ ♥ ♥ Ben Browni Yaptım ♥ ♥ ♥

Sonunda bunu da yaptım :)

İşte tarifi ve resimleriyle brownim :) ♥

Muffin Hamuru İçin Malzemeler:

3 adet yumurta
1 su bardağı toz şeker
1 çay bardağı süt
½ çay bardağı sıvıyağ
1 paket kabartma tozu,1 paket vanilya
4 yemek kaşığı kakao
1,5 su bardağı un


Sosu İçin Malzemeler:

25 gr margarin
Çikolata
1 çay bardağı süt



Pembiş kabımın içine 3 adet yumurtamızı ve 1 su bardağı toz şekerimizi koyarak iyice mikserle çırpıyoruz. 10 dakika kadar. Ardından 1 çay bardağı sütümüzü ve yarım çay bardağı sıvı yağımızı ilave edip o şekilde mikserle çırpıyoruz...



Daha sonra 1,5 su bardağı unumuzu, 4 yemek kaşığı kakaomuzu, vanilya ve kabartma tozumuzu ilave ederek çırpmaya devam ediyoruz.


Yaklaşık 10-12 dakika iyice çırpıyoruz tamamen homojen bir karışım oluştuğuna emin olduktan sonra hazırladığımız muffin cuplarımıza kaşık yardımı ile dolduruyoruz.


Yalnız ben biraz fazla doldurmuşum cuplarımı, bombeli olsun istemiştim :) Abarttım sanırım, siz siz olun yarıdan fazlasını geçirmeyin :)

Bu güzel cuplarımı ben 180 derecede pişirmeyi tercih ettim, yaklaşık 20 dakika kadar pişirmeye bıraktım. O sırada da boş durmayıp sosunu hazırladım.

Sosu için, bir tavaya benim göz kararıma göre 1 buçuk yemek kaşığı kadar margarin koydum margarin erimeye başlarken çikolatalarımı ilave ettim. Antep fıstıklı çikolata kullandım yaklaşık 7 küp kadar çikolata koydum ve bir kaşık nutella koydum:D Ardından sütünü ilave edip kısık ateşte sosunu kıvamına getirdim.


Bu sırada cupcakelerimizde pişmiş oldu...

Fırından çıkardıktan sonra 5-10 dakika kadar beklettim... Daha sonra çatal yardımı ile ortalarını açıp, kenarlarını deldim.
Yine kaşık yardımı ile cupcakelerime yedirerek sosu üzerlerinde gezdirdim...

Ve işte sonuç :)


Afiyetler olsun... :)





4 yorum:

  1. Immhh :) ellerine sağlık nefis

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Immmhhh gerçekten! :) Çook teşekkürler. Bloguna bayıldım bu arada :)

      Sil
  2. ne kadarda lezzetli görünüyolar kuzennn..
    geldiğimde istiyorumm yemeden dönmem oralardan :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzeeeeen!!! Ne demek ballı lokmalı yaparım sana :)
      Hele bi gel, yolluk niyetine bile hazırlarım:D

      Sil