6 Mart 2012 Salı

Rüzgara Bırakılmış İadeli Taahhütsüz Mektuplar-3

***

Rüzgara Bırakılmış İadeli Taahhütsüz Mektuplar-3



Burada aşkla karışık gözyaşı yağıyor sevgilim,
Onlar beni sana uğurluyor,
Kayboluşum, kendimden kaçışım;
Her köşe başında kalbimde sana rastlayışım,
Boşuna değil…
Her değdiğinde gözlerim gözlerine buhranlar koparıyorum derinlerde,
Yitiriyorum biraz daha kendimi
Her seferinde biraz daha yeniliyorum hayata…
O’ysa sen o değildin,
Yıllarca, günlerce büyüttüğüm,
Ektiğim kalbime ve gözyaşlarınla suladığın aşkımız değildi…
Özlemle beklediğim.
/
Neden geldin?
/
Ben inanmıyordum reformcu bir aşka, yasallaştırılmamış bir sürü günahım var üstelik, hangi biri için yatmalıyım kodeste?
Seni alıp sürsem tenime, haram…
Gözlerin çekse tetiklerini gözlerime ölüyüm ben,
O zaman…
Sevgilim!
ikide bir kullanılan ‘aşk’ sözünün kutsallığını yitirmesine izin vermeden,
Öldür,
Beni öldür sevgilim…
Ve göm gözlerine
Akıbeti belli olmayan cümlelerine dök,
Adı belli olmayan şiirlerinde noktala beni…
Tarihinede de ki, bugün günlerden ayrılık ertesi…

Ƥҽℓᶖɳ õ.
Bir.3.2Bin11

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder