6 Mart 2012 Salı

Geldim...

***



Geldim...





Kokunu zırhlanıp tenime senin olmaya geldim. Kalbinde kalmaya geldim. Beni bıraktım kapının ardında, biraz sen biraz aşk kattım benliğime; bildiğim, tanıdığım, gördüğüm ne varsa unuttum geldim.
Günahlarımı koydum ayakkabılığa sevaplarımı kazandım da geldim. Bir avuç dolusu su aldım yanıma, kalp kor. Aşkınla yana yana, ateşine hâr olmaya geldim. Ayrılıkları bileyip yüreğimde keskin bir aşk yarattım ikimize, acılarıma direndim de geldim…
Çaresizliğimi, muhtaçlığımı, korkaklığımı unuttum. Unuttum mahkum olduğum geceleri, gündüzleri sattım da geldim… Izdıraplarımı asıp güneşin altına, yağmurda gülüşlerin olmaya geldim.
Yalanlarımı attım denize, doğrularımı koynuma sakladım da geldim. Hasretimi aldım yanıma, masumiyeti sırtlandım omuzlarıma bu aşkın bütün yükünü alıp sırtıma gözlerine vuruldum da geldim.


Gözyaşlarımı Tanrı’ya hediye ettim. O, seni bana; beni sana bağışladı. Bütün dualarım sen, kıblem yüzündür sevgilim, avuç içime bakan o iki kelimeyi dudaklarıma sürdüm de senin olmaya geldim!


Ƥҽℓᶖɳ õ.
21Dört.İkiBin11

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder