6 Mart 2012 Salı

Aşkını Helal Et...



***

Aşkını Helal Et...




Ama sen;

Bir gecede yıldızlardan oluşturduğum bütün harfleri üzerine zimmetleyip gidiyorsun, bütün sesleri, seslileri sıkıştırıp yüreğine gidiyorsun. Beni benle sessizce ve parçalara bölünmüş bir yalnızlıkla bırakarak; gidiyorsun. Hatırla, alnıma öpücüklerle mıhladığın o sevgileri. Yalanlarını katlayarak bavuluna gidiyorsun. Ruhumu biraz daha yoruyorsun. Bu sevdanın imkansızlığı boyunu aşıyor ve gidiyorsun. Bir yığın, telaffuzu mümkünsüz hayalleri hibe ediyorsun toprağa. Damağımda aşkının tadını bırakarak, kokumu tenine sürerek gidiyorsun.
Ben kalıyorum; Ama sen her şeye rağmen, gidiyorsun…


Ve ben;

Gecede sessiz harf kalıyorum. Kirpiklerin virgülümdür, kelimelerim arasında. Şimdi onlar ıslak, kelimelerim ıslak, yağmur yağdı kelimelerime. Bu yüzden biraz sol’du. Bu yüzden biraz ak’tı rengi. Kelimeler ağladı… Kelimelerimin gözyaşı hayallerimizi toprağa uğurladı. Ağladık. Cümlelerin belini kırdık kelimelerimle, çok yalvardık. Dön diye değil adam! Dön diye değil. Git ki acımız bize kalsın diye. Bu acı ikimizi birden boğmasın diye. Sularımızda cehennem ateşini yakıyor, yaşlarımı gözlerine damlatarak kalıyorum.
Sen gidiyorsun; Ve ben her şeye rağmen, kalıyorum…



Ƥҽℓᶖɳ õ.
20üç.Bir.İkibin10Bir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder