17 Aralık 2011 Cumartesi

Bir Gün

***

Bir Gün




Bir gün daha bitti işte,
Bir gün daha azaldı takvimden.
Bir gün demiştin gelirim.
Bir gün geçti, sonra iki gün.
Bir gün mevsim oldu.
Bir gün ben büyüdüm.
Bir gün ki bırakıp gittin, ömrümün yeldası.
Bir gündü o silinmeyecek tek lahza.
Bir gün ansızın çıkagelsen
Bir gün inanır mıyım buna?
Bir gün sızlattığın bütün yaralarımı sarsan,
Bir gün diye avutsam içimdeki bütün hücreleri

Bugüne dek hep kandırdım kendimi
Her gün gözlerinin düşüyle yıkadım yüzümü
Günün bir’inde, bir kez gelsen bana, bir’az.
Yuvamızı kurdum, biriktirdiğim bütün hecelerle temel yaptım
/ Oturmadım, Bir gün belki sen gelirsin diye; dağınık ve devrik bıraktım cümlelerimi…
İpoteklediğin bir kalpten taşısan ismini şiirlerime, bir gün…
/ Tekliyorum, giderek tekleşiyorum…
İçtenliğimle beklediğim bütün kutsal günler ardında yabancı kalıyor lügatıma.
/ Biliyorum, farklı değil içimdeki yerin ama sen artık b’aşka iç’tensin!





Ƥҽℓᶖɳ õ.
On3.1.İkiBinOn1

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder