12 Haziran 2011 Pazar

S'aklımdasın!


***

S'aklımdasın!




Her şey gidebileceğim yer kadar uzaktaydı
Merhemim olan gözlerin, seni bana getiren dizlerin, ve ellerin sevgili, canımı canına katan

/ Uzakta şimdi…

Ve sen hala yüreğimde, dağlarca büyütebildiğim rakımı ölçülemeyecek kadar çok yüksektesin
Hissediyorum yürüyorsun ve adımların seni bir şeylere yaklaştırıyor,
Ben olmalıydım!
Ne çare…

..Ama
Biliyorsun sana olan özlemim ekmek, su gibidir yekpare!
Her aşk öğününde almam,
Kalbimde öğütmem gereken…
Zordur bu aşkın s’indirimi
Bütün aşklar ucuz yolla doyuyorken…
Bir fiske öpücük ve teninin tenime değişi değildir sevdam
Ardındakidir büyük tutuşmaların,
Sahibi olunmamış yüreğin kiracısı da değilim üstelik müstakil yerleştim!

Sadece bil,
Mesafeler bizi bağlayanımızdır birbirimize
Yollarca, yıllarca
Kenetleyen bir aşka…

Arzum,
Bittiğimde,
Yanımda olup sana sımsıkı sarılmaktır
Yürektaşım,
Her şeyinle S’aklımdasın…

Ƥҽℓᶖɳ õ.
7.On2.2BinOn

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder