12 Haziran 2011 Pazar

Bir Aşk Üzerine "İyi Geceler" Masalı

***

Bir Aşk Üzerine "İyi Geceler" Masalı 



Tanrım,
Bu aşk öyle güzel ki…
Ve öyle lanetçe boyanmış ki gözleri göstermiyor zerre bir şeyi
Benliğimin gözüne rimel değmiş,
Hafif yakıyor ama o kadar güzel ki…
Yakmaya devam ettikçe şiddeti artırıyor,
Dozu aşıyorum…
Yerden göğe aşık
Yerden göğe firarım ben…
Tanrım,
Bu aşk öyle güzel ki uyandırma beni
Dozu aşılmış bu rüyadan
Evet, morfin etkisi yüksek hayli
Gözlerimi kapattığım anda içime çektiğim duman misali önce dudaklarımdan, boğazımdan, genzimden ciğerlerime kadar hisseder oldum
Sigara gibi…
Ki sen havaydın;
Uzaktan izledim biraz sonra seni çektim içime, zamanla avuçlarımın arasında duydum parmak izlerini, sonra kokunu duydum bir sayfa arasında, ve kelimelerde yakaladım isminin hecelerini
Sen,
Adeta bu aşkın ayracı olmuştun
Ben,
Sana yazılan…

Ƥҽℓᶖɳ õ.
9.On2.2BinOn

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder