3 Mayıs 2011 Salı

Şerefe!



Buradayım,
Görüyor musun?
Kucağımda da biriktirdiğim geçmişim var.
Sırtlandığım zamanında.
Ama şimdi bak avuçlarımda, uçmayı bekleyen kuş gibiler.
Özgür…

Oysa ki ben yaklaşmıştım cehennemin kapısına.
O günahkar o illet aşktan sonra.
Vicdan azaplarımı, azad edip kollarımı yavaşça açtım.
Gördün mü?
Artık gitti acılarım…

O çok eskilerde yapılmış hataları dışlayarak,
Ceplerime mutluluk doldurarak,
Imkansızlıkları unutarak.
Ben buradayım.
Olması gerektiği gibi…

Ben,
Kendime kırılmış aynalardan bakmıyorum artık.
Pürüzsüz ve net..
Ve yıkadım o ölü aşkı.
Gömdüm göğe…

Bamb’aşk’tayım.
Anlıyor musun?
Yüzleş benimle, neyi anımsatırsın ki acıdan başka.
Başla o zaman.
Başlayabilir misin riyakârlığa?!.

Otur karşıma,
Yeni ben ve sen için
Eski hükümler için
Uzerimize emanetçe oturtulmuş aşk kavramı için
Haydi son kez: “Na zdorovje”…

Ƥҽℓᶖɳ õ.
On9.9.İkiBin10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder