5 Ağustos 2012 Pazar

Mim: Kendimizi kötü hissettiğimizde yaptığımız şeyler

Yine yeni yeniden sevgili ve çok sevgili blogger arkadaşım SADE VE DERİN (bkz: http://sadevederin.blogspot.com/) mimlemiş beni.

Şu mim işini sevdim, sık sık ziyaret ediyorum-ki seni, mim'lerimi kaçırmayayım diye :)

Mim Konusu: Kendimizi kötü hissettiğimizde yaptığımız şeyler;


Acaip bi kız oluyorum ben o zamanlarda.. Genelde müziğe vururum kendimi bi kalem bi kağıt halleder her şeyi sonra.. Biraz edebiyat biraz palavra :)
Uyurum ya da..
Ne bileyim kötülüklerden ve kötü düşüncelerden arındırabilecek herşeyi yaparım aslında.
Tek başıma sokakta yürürüm..
Beni benimle bırakabilecek şeyleri tercih ederim yani.

Ama bunların içinden en iyisi MÜZİK. Boşuna demiyorlar, "ruhun gıdasıdır" diye!

Mimlediğim sadece 1 kişi, blogumun daimi takipçisi ve blog adaşım :) 
Sevgili, Pembe Evren

6 yorum:

  1. biliyorum ki gördüm ki iki mimi de.
    eski yazılarını da okudum.
    okuyorum seni mimlere de gelicim.
    :)
    bi deee, ben sahibe diilim, erkeğim yaw.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mimlere boğdun beni
      :)
      Şuan şokları yaşıyorum desem! İnanamıore(bi çeşit JS sözcüğü :D)
      Buna gerçekten şaşırırım ben, çünkü hiç erkek bi blogger ile karşılaşmamıştım, nedense hep kızlar daha bi blog meraklısı :D
      Beni şaşırttın! :)
      İçimde sana karşı oluşan bayan tiplemesi adına özür dilerim.
      Mahcup gülümseme :$ :)

      Sil
  2. hmm bu benim mimim değilmiş :) neys ben yine de cevap vereyim ben enrique dinler çoşarım :D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mim'ler karıştı sanırım :)
      Enrique'de dinlenmeyecek gibi değil ki.
      :)

      Sil
  3. hımmmm mimleri kaçırmamak için geliyosun yaneeee.
    :)
    yazdım bunu bi yere.
    :)
    yaptığın şeyler güzel ve zararsız.
    :)
    ay olur ölle şeyler.
    nadir geliyon ya bana ondandır olsun önemli değil.
    :)
    şaşırmak iyidir kii.
    :)

    YanıtlaSil
  4. O mondio!
    Hayır yapma bunu diiğp!
    Nadir gelmiyorum hem taam mı?
    :)
    Ben senin en sıkı takipçinim!
    hıh!

    YanıtlaSil