22 Ağustos 2012 Çarşamba

Çarşamba Sendromu!



Bu pazar da her pazar olduğu gibi uykunun dibine vurdum. Bayram seyran dinlemeden uyudum. Sonra klasik kalkış, hazırlık, akraba ziyaretleri -.-

Annemin "kızım, bla bla halanın elini öptün mü?" sorularına maruz kalmam. Ahah.
Hafif kaş göz işaretleri.
Arada umursamaz, arada sinirli bir Pelin ile bitti ziyaretlerimiz.

Sonra kuzenlerle bir araya gelme faslı. Ergen triplerine girip arabada son ses muzik açıp, gezişimiz. Heheee:)))  Güzeldi işte bayramın 1. günü.




2. günü güzel bir Tekirdağ çıkarması... Sevgilim yanımda, kuzenim yanımda, kuzenimin sevgilisi yanımda. E ben daha ne isteyebilirim ki?

Altınova'da yeni açılan Shaya'ya gittik. Manzara eşliğinde sohbetler içip, kahvelerimizi yudumladık.
Evet kahve yudumladık çünkü 2 bucuk saat içinde öyle çok şey yemiştik ki yer kalmamıştı eheh.


Yola çıkıp Erikli'ye gitmeye karar verdik. Motel'e gittik. 1 ay sonunda buuuuz gibi birayı indiriverdim mideme ve bıraktım kendimi müziğin ritmine.
Derken bayramın 2. günü de böyle gezerek bitti.

3. günü zaten tamamen fiyaskoydu. Son gün hep saçma sapan biter. Öyle de oldu.

Anlatmaya gerek yok yani ahah.

Kısaca şuan çalışıyorum ve çalıştığım için çoook mutsuzum!

Ve uykum da var. Akşam olsa da gitsem -.-

14 yorum:

  1. aynen yani akşam olsa da gisek mode on :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ühü.ühü.ühü. staylaaa. Ahah:D

      Çok zor ya, tatilden sonra çalışmak. Pff :/

      Sil
  2. Hoş geldin..tatilin keyifli geçmiş,ne güzel...Tatil sonu işe gitmek zor oluyor tabii..ama sabır haftasonu geliyor,ne güzel...sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek güzeldi, pek güzel :)
      Eveeet, az kaldı haftasonuna.. Zaten günler su gibi geçiyor.

      Sevgiler benden efemm*
      :)

      Sil
  3. Oh oh kısa ama verimli bi tatil olmuş, sen benim blogumun 300. kişisisin , 300. kişiye bikaç tane kendi yaptığım ayraçlardan hediye etcem demiştim, kabul edermisin yollasam ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok verimli ve keyifliydi.

      İnanmıyorum 300. kişi, o şanslı kişi ben miyim. Çok utandım şuan :$
      Elbette kabul ederiiiim.

      Etmekle kalmam, bayılıveririm.
      :)
      :$

      Sil
    2. ozaman pariss.in.me@gmail.com adresime iletişim bilgilerini atıver bakalım şanslı insan :D

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Vaaay canınaaa:)

      Erikli güzeldir. Geldin mi daha önce bilmiyorum ama çocukluğum, gençliğim o sokaklarda geçti her yaz...

      Eğer ilk kez geleceksen, çok seveceksin.

      Dilerim havalarda bu şekilde devam eder. Çoook sıcak :)

      Sil
  5. bayramın güzel geçmiş anlaşılan :))
    bu arada işyerinde bloga yazı yazabildiğine göre senin iş hayatında eğlenceli olmanı bu kadar üzülme :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayram, bayram gibiydi benim için. :))

      Evet canım, bu konuda oldukça rahatım. Blog da yazarım kariyer de yaparım. Ahaha :))

      Sil
  6. Ne güzel bir bayram Pelincim:)

    pazartesi kadar kötüydü evet!

    sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet blog adaşım. :)

      Pazartesi kadar sıkıcı cuma kadar eğlenceli bi gündü ama bitmek bilmedi, nedendir bilmem :/

      Sevgilerle canım bu arada mimimi gördüm en kısa zamanda cevaplayacağım zaten ben tadilattayken mimlemişsin.
      :))

      Sil