1 Haziran 2012 Cuma

Derinimdeki Sen!


***

Derinimdeki Sen
Sana söylenmeyi bekleyen milyarlarca kelimem vardı.
İçinden özenle seçmiştim her birini...
Hepsi utangaçtı.

/ Oysa cesur yüreğimde tek asi aşk, sen.
Bütün kibirlik kıvrımlarından ayrılıpta hayatına akan, ben.

Serseri bir gecede görmüştüm, gözlerinin katran karasını.
Gülüyordu, içleri gülüyordu.
Dokunulmayı bekleyen yaşların vardı,
Gözlerinde çoğalmış yaşların.
Baktım...
Önce derin derin, sonra uzun uzuuun baktım...
Yoktu haberin, hüznüne sarıldım.
Gülüşüne sakladım kendimi.
Ve bütün iklimi değişmişken vücudumun; seni sakladım baharıma...
Çünkü yeniydin sen, yeniliktin.
İncitmekten ürktüğüm bir şeydin sen.
Dokunsam kırılacaktım, dokunmazsam permeperişan.
Öyle gizli sevdim seni ben.
Sakladım seni gülüşüme sakladım,
gözyaşıma sakladım,
Şiirime kattım...
Kimseler bilmedi seni,
Kimse göremedi sevgimi.

/ Oysa bilselerdi...

Ben sende sonsuzluğu tattım
Ve gördümki asıl derinlik okyanusta değil, benim sende gördüğümdü...
Sen görmedin, kimse görmedi derinliğimi.

Sonra,
Çok sonra...

Unutup bendeki derinliğini gittin sen!
Kelimelerim, şiirlerim ve o gülüşünü eklediğim bahar soldu, bu sondu.

Ve
Milyarlarca kelimede,
Mürekkebimden akan iki kelime
Sadece

"Seni Seviyorum"du...

Ƥҽℓiɳ õ.
Otuz.4.2Bin12

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder