12 Nisan 2012 Perşembe

Kitapları Seviyorum!

Yeni hayatlar, başka efsaneler, acılar, mutluluklar, duygular... Herkes şahit mi birbirininkine? İnsanları dinliyoruz, insanları daha fazla dinliyoruz. Peki insanları anlıyor muyuz?
Kitap okumayı seviyorum, çünkü bambaşka hayatların tenine dokunuyorum orada... Orası başka... Empati kurmayı öğreniyorum. "Ya ben olsaydım" demeyi seviyorum.

Bahaneler üretmeyin okumamak için... Bir kitabevi keşfedin ve hayatınızı değiştirin...

***

İşte öylesine otururken alıp elinize okuyabileceğiniz bir kitap ve sayesinde akşam keşfettiğim 3 yeni kural...


1* Sınır da sizsiniz, engel de. Yaratan da.

2* Siz % 100 ışık, % 100 sevgisiniz.

3*  Tek bir gerçek vardır. O da budur: Güç sizsiniz!


Beki İkala Erikli / Meleklerle Yaşamak kitabından alıntıdır.

2 yorum:

  1. cok dogru ve guzel maddeler..
    bu arada blogunu yenı kesfettım, takıpteyım.benımkıne de beklerım :) sevgıler..:)

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bende hemen keşfe çıkıyorum:)

      Işıkla... :)

      Sil