16 Mart 2012 Cuma

Haftasonu Sendromu





Mart ayının 16. günü, pırıl pırıl hava. Herkes de bir heyecan, hiç gelmeyecekmiş gibi gözüken bahar sonunda bugün göz kırptı. Zira eminim haftasonu deniz kıyıları ve yürüyüş parkurları neşeli yüzlerle dolacak. AVM'ler adına üzgünüm çünkü bu haftasonu yeterli rehabeti sağlayacaklarını sanmıyorum!

Neyse...

Ama kış ama yaz. Haftasonu sevilir.

Mutlu haftasonları ve uzadıkça uzayan kahvaltılar dilerim herkese. Çiçeğinizi de eksik etmeyin masanızdan e mi? 

Sevgiyle kalın...

2 yorum:

  1. Bahar hep beklenen, özlenen ve asla doyulamayan bir sevgili gibi değil mi? :)

    Bu güzel günde evde oturmak zorunda olmak da bu romantik aşığa en büyük ihanet gibi...

    Blogun çok güzel canım, takipteyim... :)

    YanıtlaSil
  2. Ben ona bahar da aşık oldum diye mi bu kadar seviyorum baharı. Bahar onu bana getirdi diye mi?

    İkisine de doyamam ben ömrümce o halde :)

    Çok teşekkür ederim kurabiyem, seni görmek beni çok mutlandırdı ve aynı zamanda şaşırttı... ♥ :)

    YanıtlaSil