17 Aralık 2011 Cumartesi

Sav-Aş'k


***

Sav-Aş'k




Biz zamana düşmandık,
Zaman bize…
Kendini kaybetmiş bir asırdı gölgende gördüğün,
Hem mağlup hem galip…
Sen kendinde mağluptun; bende galip.

Bozguna uğratılmış bir tarihçeydim kitapta sıkışmış
Ne ileri ne geri gelebildim
Satır arasında kaldım,
Namağlup.

Bu aşk için nedeni, tarihi belli olmayan bir savaştım…
Çok savaştım!
Yenildim.
Vuruldum
/ Bir çift avuç tarafından…

Ellerin ağlamayı öğretti bana bu derste,
Ellerin sevmeyi,
Ellerin özlemeyi
Eller engelim oldu.
En’gebesi oldu acılarımın…

Savaşın Sonucu: işgal edilmiş aşktı.
Abesle iştigal edilmiş zaman…
Zaman aramızdaki koskoca
“ve”
Sen “ve” Ben.
Senin benden önce söylenmiş sevgilerin vardı, benim senden sonram karanlık
Aramızdaki tek aydınlık
“ve”
…Bir ömürlük, iki harflik!

Dedim ya benim olamayan;
Ne ileri ne geri
Ortada sıkıştık biz;
Ve gibi…
Aşk’ını kuşan gel,
İkimiz için yürek harbi!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder