12 Haziran 2011 Pazar

Rüzgara Bırakılmış İadeli Taahhütsüz Mektuplar-1

***

Rüzgara Bırakılmış İadeli Taahhütsüz Mektuplar-1






İmlası bozuk bir geçmişti aramızdaki,
Üzüntüm geçmişe değildi,
Gelmemişe, gelemeyecek bir sürü nefeseydi…
Mecburduk…
Ellerimde bir avuç dolusu umut getirmek isterdim sana,
Hiçbir şey elimde değildi halbuki…
Artık ben, “ben” değildim…
Aynadaki yüz bir başkası, yüzleştim, vuruştum onunla,
Direndim.
Nafile, ben, benden gittim sende kaldım…
Mahrumiyetini ve mahremiyetini saklamış bir aşktan bekleyeceğim her şeyi bekledim bizden…
Bu aşk bütün kanunlara karşıydı, biliyorum…
Nitekim sevdim.
Sonu yok’tu…
Sonu olsun istemedim.
Sadece sevdim!
Karanlık bir gökyüzünden farkı yoktu,
Dünün, yarının…
Ve sen;
Bugün bendesin,
Benim limanımda,
Lütfen benim olmayan sevgili,
Kal kıyılarımda…


Ƥҽℓᶖɳ õ.
Ara'lık/İkibin10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder