2 Mayıs 2011 Pazartesi

Zaman!


Zaman geçti,
Günler geçti,
Sen geçtin.

Kurşunlar vurdu gece yarısı içimdekilere,
Kör kurşunlar ve beden öldü,
Tin sendeydi, vazgeçmedi.

Kalp hissiyatını yitirdi,
Beyin sol taraftan felç,
Gözlerinin bebeği her dakika aklımda, umarsızca.

Geceler bitti,
Gündüzler gündüzleri kovaladı,
O kör duygular hiç bilenmedi.

Girdikçe daha da girdaplara farketmedik ölümü,
Uzaktaydın bedenimden çok uzakta.
Kalbin ise tam ortasında.

Tanlar ağarıp, şafak sökerken
Kimse olmadı, Olamadı
Senin kadar aklımda.

Uykusuz geceler ve bütün şiirler sanaydı.
Düşlüyordum ben geleceği
özlerken geçmişi
İrdelerken seni.

Bütün barbarlaşmış duyguları akladım ve pakladım seninle.
Bütün sessizlikler bitti.
Gülüşmeler al yanaklarda.

Yıllar sonra farkediyorum.
Bu aşk bize güzel hünerler sunmuş.
İki kalp tek yürek olmuş.
Ama bu bize çok yakışmış.

Zaman geçti,
Zaman seni getirdi.
Şimdi zaman tam sırası 'dur!' lütfen...

Ƥ.õ.
Mayıs.2Bin10 | -⁞-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder