2 Mayıs 2011 Pazartesi

Bir.





Bir geçmişi yok etmenin vermiş olduğu kaygıyla dökülüyor heceler sana.
Sen bilmiyorsun, uzaktasın.
Aramıza giren kilometreler değildi sadece
Duygulardı.
Bunuda bilmiyorsun...
Hangi gerçeğe doğruluk payı verdin sen?
Hangi yalan uyuttu bizi yıllarca?
Payıma düşeni aldım artık.
Yalınlıktı.
Sen-sizlikti.
Biz-sizlikti.
Durdurabilir misin sancılarımızı şimdi?
Eyy sevgili,
Biz aşk çağını bitirdik seninle;
Milattan sonra yalnızlık var şimdi tarihlerimde...
Getirir mi bu kahırlar seni bana...
Bilinmez.
Artçı sancılarımı hissediyor mu yüreğin taa derinden ve her güldüğümde parlar mı seninde gözlerin.?
Zaman sensizlik ihtisası,
Zaman seni geçti artık,
Zaman bana 10 var.
Gördüm
Bildim
Tanıdım
Adını yazdım
Sevdim
Tutuştum
Unutuldum
Kül oldum
Gittin
10. Adeta bittim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder